pátek 19. dubna 2013

Zašeptejte to...+ 2 nové laky na nehty

Ani já jsem nakonec nedokázala odolat..

Boom s rtěnko-balzámy Color Whisper dostihl i mě a já si přeci jen jednu pořídila. Krom blogů se začala objevovat i kolem mě.. Má bruneťátská přátelkyně přišla s pěkným nude odstínem a navíc tak akce v DM a Rossmanovi alá buď řasenka ke koupi nebo lak.. To bylo více než lákavé.


Bohužel jsem už nestihla nabídku s řasenkou, ale rozhodně toho nelituji, jelikož jsem si vybrala krásný meruňkový lak (který uvidíte také na fotce) a svou "Whisperku" v odstínu Coral Ambition 430.


Jelikož už se tu propíraly tyto "Whisperky" několikrát, nebudu dělat zdlouhavé recenze a jen shrnu své pocity a dojmy z ní...

Jedná se o lehce meruňkový odstín s jemným shimmerem, je velice vláčná a výživná na rtech a čím více přes rty přejedete, tím sytější je barva. S výdrží je to celkem bída, ale to se dá u těchto balzámo-rtěnek předpokládat. Takže nejsem zklamaná, ani ji nemohu opěvovat do nebes.

Je to takový solidní střed a své koupě nelituji.






Nakonec bych vám ráda ještě představila můj lak, který jsem si vybrala právě k rtěnce. Jedná se o Coloramu odstín 93. Mimo ten jsem ale ještě ulovila svůj první MINT lak, který mi ve sbírce barviček na nehty chyběl a už dlouho má sbírka volala a prahla po tomto kamarádovi =) Essence - 146 that´s what i mint. Mimochodem, ten název se mi šíleně líbí, ani nedokáži popsat proč, ale přijde mi skvělý !! =)



To by bylo v dnešním článku vše..
Jak se vám líbí barvy? Jak whisperky tak laků?

kkiss 


9 komentářů:

  1. tak ako máš nalakované nechtíky na poslednej fotke, som si lakovala aj ja, ale ten jeden bol modrý a ostatné ružové :))) a rúž ti veľmi pristane:))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Color whisperku už mám i já, a je fakt skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. CW bych chtěla taky tuto barvu :) no a jinak musím pořídit taky nějaký mint lak...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Na tu rtěnku se zatím chodím jenom koukat, protože se mi líbí hrozně moc odstínů a já nevím jaký si vybrat :))..zase všechny nepotřebuji:)

    OdpovědětVymazat
  5. S těmito rtěnkami to mám přesně jako Deniska. :-D Vždycky, když jdu do drogerie se u nich zastavím, prohlížím a nevím jakou barvu, protože se mi líbí všechny. :-D Zatím jsem si žádnou nekoupila, trochu si nejsem jistá tou výdrží, nechtělo by se mi přemalovávat každou půl hodinu. No uvidíme, jestli jim nakonec odolám nebo ne. :-D
    A laky jsou nádherné, takové barvy jsou na jaro jako dělané. :*

    OdpovědětVymazat
  6. Vím, že se to článku skoro vůbec netýká, ale ty boty jsou dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný odstín rtěnky. Nejvíc se mi ale líbí ty boty! Ty jsou naprosto perfektní! :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  8. Modrý lak vyzerá fajn a ten rúž ešte viac, veľmi ti pristane!:)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*