úterý 16. dubna 2013

Volání divočiny

Také se vám stane, že máte chuť zahalit se do zvířecího vzoru?

Nebude divu, který se stal mým favoritem v posledním době.. Je to zebra.
Její krásná struktura se mi šíleně líbí a moc ráda se do ní oblékám. Je tak jednoduchá a přitom tak upoutávající pozornost a nevšední..

Malá ochutnávka z outfitu a zároveň .. seznamte se s mými "novými zebrami" ..

Outfit přijde co nevidět :)

Všechno musí ladit





Platformy: Boohoo, Triko: C&A, Mikinka: C&A

Co vy a zvířecí vzory?
Máte je rádi?
Které preferujete =)

Pěkný (pro mě zebří =) ) zbytek úterního dne.

kkiss

18 komentářů:

  1. Ty botičky jsou super :)
    Já zatím stále marně sháním šaty s leopardím vzorem, chci pouzdrové (líbí se mi od YSL, ale ehm....) :D Jenže sehnat něco s leopardem, co by nevypadalo lacině, je nadlidský úkol.
    Krásný den i tobě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Topánky <3 Už dhlšie sa chystam na zebrované lodičky a tigrované Litas ^^ Chcela som aj dáke take sako ale priteľ ma vysmial :D Že bude ako Dan Nekonečný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D To mě pobavilo, ale zcela chápu tuto narážku =D I tak jim prostě nemohu odolat.

      Vymazat
  3. Botky jsou úžasné. A ten páseček na nich - to je třešinka na dortu.
    No krása.

    OdpovědětVymazat
  4. Beru :D možná se ti to bude zdát příliš, ale tyto botky jsem ti chtěla koupit a poslat k narozeninám :D samozřejmě nečekaně a jako překvapení :P jsou nádherné a zebra je prostě dokonalá! :) :-* a tobě navíc moooooc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi můj blázínek viď?? =D =* Tak už jsem Tě předběhla, musely být zkrátka mé =)

      Vymazat
  5. Tak tyhle botky se mi opravdu líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Leopardí vzory se mi spíš nelíbí, ale zebra je super!
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi šelmice viď :). Krásné botky, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  8. skvelé topánky! :)) trošku vysoké,ale čo po tom :D a páči sa mi aj ako to ladí s tričkom :))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. Zebří, ten je nej, takový stylový:o)

    OdpovědětVymazat
  10. krásne topanky všetko ako ladí velmi pekne :)

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. ty boty jsou super :) zvířecí potisky se mi líbí, když to ale není přehnané :)


    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Wow závidím botky:) a musím dodat, že máš super blog, moc ráda sem poslední dobou chodím.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*