čtvrtek 11. dubna 2013

Stříbrné, ostnaté NEBEZPEČÍ

Název mluví sám za sebe ... =)

Podle úvodního fota víte, o čem bude dnes řeč a co je tedy tím stříbrným, ostnatým NEBEZPEČÍM.

Nedávno jsme tu měli pro inspiraci koláž z fotek, kde kralovala stříbrná barva a pastelky. Jelikož se na onom serveru (boohoo) ukázaly slevy, ihned jsem zaútočila a k již promyšleným a dlouho si mnou rozmýšleným kouskům přihodila do nákupního koše i tyto stříbrné mokasíny.

Naprosto jsem se do stylu těchto bot zamilovala. Z minulého roku vlastním již dvoje a to v nude barvě se zlatými plochými cvoky a v modré barvě se stříbrnými cvoky. Měla jsem červené se zlatými, které kralovaly všem, jenže odpadly mi cvočky a tak jsem je vyreklamovala a bohužel už neměla možnost vzít si nové (nýbrž byly vyprodané) a možnost opravy zde nebyla =( Teď toho trochu lituji.. Přestože byly poměrně drahé (objednané z Botova), mohla bych si je dnes díky svým cvokům opravit. Ale pozdě...

Takové stříbrné mokasíny, jako jsem si pořídila já, jsem viděla mnohokrát na různých e-shopech a inspirativních kolážích. Ještě lépe se nakupovalo, když mě v přepočtu vyšly na neuvěřitelných 240,- !!! Nakonec jsem ze své inspirace učinila realitu a už mi nezbývá nic jiného, než PROSIT počasí o smilování...!!!!









Pokud jsem vás zahltila jejich obrázky, tak mě to mrzí, ale nemohla jsem si pomoci!! Musela jsem je řádně nafotit...

Z Bohoo mi nepřišly jen tyto krásky, ale ještě něco dalšího... skryto v jedné z tašek.. Brzy odtajníme =)

A co vy? Líbí se vám?

kkiss 

9 komentářů:

  1. já moc mokasíny nemusím, ale vypadají zajímavě a tobě určitě budou slušet ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Beruško jsou nádherné! Už se těším až nám je ukážeš u nějakého outfitku ;) :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty jsou :-) Mám stejné ale v černé a v modré barvě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné Andrejko! Pro tebe jako dělaný!

    OdpovědětVymazat
  5. Uzasne :) Podobne maju v Humanicu a stoja skoro 40 eur :( Ja som si kupila vybijane, ale z topankova, dnes maju svoju premieru :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty jsou úplně super a když vidím tu cenu, tak bych si nejradši hned koupila. :) Už se těším, až je uvidím na tobě.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*