pátek 26. dubna 2013

Jarní kabát pro rty : BarryM rtěnky

A je tu opět pátek =)

Týden co týden letí jako blázen, alespoň mně to tak přijde.

Abych vás nepřehltila outfity, které mě s krásným počasím baví čím dál tím víc a já doufám (i dle ohlasů), že vás také, dnes uděláme odbočku..

O rtěnkách BarryM jsem vám už psala, dokonce jste je mohly vidět několikrát v akci, protože jsem se s nimi líčila k většině outfitů, ale ještě jsem vám je nepředstavila v samostatném článku na rtech a to bych chtěla tímto napravit.

BarryM rtěnky jsou velice vláčné, máslovité konzistence, skvěle se aplikují na rty a až na jednu barvu (která trošku zlobí a vrství se) jsou naprosto senzačně krycí a na rtech nádherně vypadající.

Odstíny, které vám ukáži jsou 62, 145  a 147 (tento je zlobivý a ráda "čárkuje").

Rtěnky jsou mou oblíbenou pomůckou při líčení a tyto od BarryM si zkrátka nemohu vynachválit, stejně jako barvy, které jsem si pořídila.

První odstín je celkem jedovatý odstín připomínající hodně zralé ostružiny až do odstínu bordó. Ze všech Barrymek  mi přijde nejvláčnější, skvěle se s nanáší, nevysušuje, nezalézá do vrásek na rtech.
Odstín 145

Odstín 145

Zleva: 62, 147, 145

Další barvičkou je meruňkově oranžová. Ta barvička sama o sobě se mi velice líbí. Její až příliš máslovitá konzistence má však na svědomí čárkování na rtech a nehezké zalézání, na které je třeba při malování dbát zvýšené opatrnosti. Na rozdíl od předešlého odstínu jeho vláčná konzistence není až taková a rychleji se vytrácí.
Odstín 147

Zleva: 62, 147, 145

Posledním odstínem je růžový. Hodně barbínkovská a křičící růžová. Je opravdu vidět na sto honů a celkovému líčení dokáže dodat nepopsatelný šmrnc. Mám ji velice ráda, její vláčnost a máslovitá konzistence je tak akorát, ani málo a ani příliš. Po čase se však do rtů jaksi "vpije" a tak je třeba toto hlídat a případně přetřít balzámem, nebo další jemnou vrstvou rtěnky.

Odstín 62

Zleva: 62, 147, 145


Jak se vám odstíny líbí?
Jste zastánkyně výrazných rtěnek, nebo máte raději lesky a jiné produkty na rty?
Jaká je vaše favoritka?

kkiss

17 komentářů:

  1. Krásne, presne podľa môjho gusta :) s pekným počasím som tiež začala vyťahovat výrazné rúže a bavia ma oveľa viac ako lesky

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou skvělé a sedí ti všechny tři :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi jak andílek berunko <3 všechny tři mi k tobě jdou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z týchto, čo tu máš, je moja favoritka 147mička, lebo ja také ružovo fialové odtiene rúžov nemusím.. teda na mne, kebyže si mám vybrať pre seba :) Ale na teba je najlepši hned prvy odtieň, ten ti veeeľmi pristane. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné! Sedí ti všechny tři. Já jsem včera vytáhla tu 62, ale nanáším jí na denní nošení jen zlehka, aby nebyla až tak křiklavá. Odvážu se až na večer. :-)

    http://www.diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Na tobě se mi hrozně líbí ten odstín 147!

    OdpovědětVymazat
  7. najlepší na tebe je ten prvý :)

    OdpovědětVymazat
  8. miluju tyhle barvičky...prosím kde se dají rtěnky sehnat? děkuji za zprávu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tobě sluší fakt vše :* Nejvíce se mi líbí ta první :)

    OdpovědětVymazat
  10. výrazné ruže nemusím, celkovo rtenky skoro nenosím, iba občas. Z tvojich sa mi páči tá druhá, ostatne dve sú na mňa moc výrazné :)

    OdpovědětVymazat
  11. kiež by som mohla nosi takéto odtiene :-D tak ti pristanú. pre mňa by bol farebne vhodný asi ten 147 :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*