sobota 13. dubna 2013

Mintová láska

Snad vám nebude moc vadit,

když to tu trošku zabotuji =)

Jak jste se mohli dozvědět ze článku o mých nových, stříbrných a nebezpečných kráskách, v zásilce z Boohoo se neskrývaly jenom ony.. Jelikož jsem na Jarmarku, kterého jsem se účastnila jako prodejce, vydělala nějakou tu korunu a hlavně se zbavila pár párů botiček, musela jsem jejich místo zaplnit jinými. Však už to znáte a pokud ne, matematika nebyla nikdy má silná stránka.. Když jdou jedny botky z domu, dvoje jdou do domu ;))

Dnes vám proto představuji další. Byl tu kvůli nim uspořádaný jakýsi battle - měli jste vybrat barvičku, která se vám líbí více.. Já svou favoritku měla již od samého začátku a díky vám jsem se ve výběru jen utvrdila.


Botky jsou (alespoň po domácím nošení) velice pohodlné a stabilní. Působí možná robustnějším dojmem, ale takhle originální botičky s dřevěným podpatkem jsem si přála už pěkně dlouhou dobu. Navíc v mint barvě!!



Byla jsem z nich tak uchvácená, že jsem je zkrátka musela zapít červeným vínkem.


Rozjímání a skvělý večer se dvěma milovanými věcičkami =)


Už zítra vám je představím mimo stůl a víno...


Dnešní odpoledne mám už naplánované a já jen doufám, že vše dobře vyjde =) Budu ráda, když budete držet palečky, ačkoli nevíte o co jde. Ale časem vám to nejspíš odtajním ;)

Krásný víkendový start, rošťáci a rošťandy =*

kkiss

12 komentářů:

  1. Ty jsou naprosto úžasné! Pak dej vědět jak se nosí venku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Luxusnííí... taky teď mint barvu miluju ♥

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem obdivovatel platforem (kopýtek), ale musím uznat, že ten dřevěný dekor vypadá skvěle. Takže můžu dát určitě palec nahoru a z matiky za 1*.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji mnohokrat, i za to hodnoceni z matematiky :)

      Vymazat
  4. tie sú skvelé! páči sa mi že majú vyššiu platformu a tým pádom sa na nich lepšie chodí :) alebo teda v nich :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé botky :)

    zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejsou ty botky těžké na nožce? Já mám jedny letní dřeváčky, menší platforma i podpatek a jsou teda hrozně těžké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatim jsem je nemela venku, ale doma mi na nozce tezke neprijdou :) bude to nejspis nejake "odlehcene drevo". Uviidme po prvni vychazce :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*