středa 3. dubna 2013

Neon Yellow

Postrádám jaro, postrádám barvy!!

Ano, je tomu tak, jaro jakoby stále ne a ne přijít, je to zkrátka jako na horské dráze.
Abychom tu neměli tento týden přerecenzováno (recenzí pro tento týden je tu už celkem dost) , rozhodla jsem se vyfotit můj "hrubě pletený" neonově žlutý svetr a doplňky, se kterými ho nosím.

Koupě to byla náhodná, jednou jsem se procházela po jednom nákupním centru a zabloudila to TW. Při té příležitosti jsem narazila na výprodeje a svetr za 129,- se tak stal mou novou neonovou součástí šatníku.
Mimo svetr jsem ale za úžasné penízky pořídila také doplňky... Ceny naleznete u jednotlivých doplňků (krom náušnic, tam si s cenou nejsem jistá, ale byla do 100,-)


Jak můžete na obrázku vidět, doplňky, které jsem vybrala jsou skvěle hodící se.


K svetru volím buď náhrdelník, nebo náušnice. Kombinace obojího dohromady je možná, ale zdá se mi to být už příliš. Proti gustu ale žádný dišputát.

Náušničky Gate
Detailní fota náhrdelníku...


Náhrdelník H&M pořízen za 24,-
Náramek z neonově žlutých provázků a se stříbrnými korálky...


Náramek H&M - 24,-


Jak se vám variace neonově žlutých věcí líbí?
Pořídili jste někdo stejné úlovky za super ceny?

kkiss =*

16 komentářů:

  1. Moc se mi líbí jak výhodně jsi nakoupila:)
    Kombinace s náhrdelníkem se mi zamlouvá více.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji =)
      Je fakt, že kombinaci s náhrdelníkem nosím častěji =)

      Vymazat
  2. to je krásny svetrík :) veľmi sa mi páčia neónové farby :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neonky jak co, jak na kom :) ale tobě to bude slušet :))... jinak ta žlutá je hodně nefotogenická co? :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsou lepší na opálené pokožce, ale tomuto svetru jsem zkrátka nemohla odolat. Ano, to tedy je =D pokaždé chytá jiný odstín mrška!

      Vymazat
  4. Úžasný. :-) Taková barvička mi v šatníku zatím chybí.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, my máme stejný nárameček <3 Já žádnou neonku v oblečení nemám, ale tobě musí rozhodně slušet beru ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je krásný, ikdyž neonové barvičky nenosím :)
    Bude ti slušet:*

    OdpovědětVymazat
  7. Super! Kde na takové ukrutně nízké ceny chodíš? :) ten náhrdelník za 24 žeru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu jsem ho ulovila v Čechách a konkrétně v OC Metropole v H&M =) Všude jinde jsem je ale potom viděla za tu šílenou plnou cenu.. No nechápala jsem =)

      Vymazat
  8. Ten náhrdelník s náramkem jsou krásný :) ..a ta cena.
    Takové nákupy mám nejraději. :)

    Evelyn ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, to se to pak člověku nakupuje a má hned super pocit!! =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*