pondělí 22. dubna 2013

Bláznivá Blondie v Neonu a Hnědé

A je tady další outfitový post =)

Tentokrát necháme nežnosti stranou a budeme trošku rozverní. Svůj pohodový styl ala hippie jsem doplnila čelenkou z copánku, abych umocnila onen dojem =) Původně jsem si říkala, že budu vypadat možná jako magor, ale ve finále se mi ta kombinace překvapivě hodně líbila!!

Na focení tohoto outfitu jsem si vzala botky se cvoky z Botova, které prodávám.. Normálně jsem změkla a říkám si, jestli se mi je opravdu chce prodat? Přijdou mi naprosto úžasné, jen nemám odvahu v nich někam vyjít a zjistit tak, jestli na ně mám, či nikoli a poslat je tedy dál. Mám ale strach, že když si je nebudu chtít nechat, už budou "jednouvzaté" a nevratí se mi vklad, který jsem do nich vložila...

Je to dilema a já stále váhám. Každopádně k tomuto outfitu mi přišly jak prdel na nočník =)

Triko, které mám na sobě.. Láska na první pohled. Letos je tenhle "flaško-alkohol-styl" hodně v módě a i mě lapil do svých spárů =) Rozhodovala jsem se mezi třemi barvami a nakonec to vyhrála neonově žlutá. Trošku lituji, že jsem si nevzala ještě jednu z nich.. Psaníčko, které uvidíte, jsem si koupila čirou náhodou ve slevách a jsem za něj šťastná jako blecha. Je veliké a naprosto nepřehlédnutelné.

V pátek jsem byla s mou blonďatou přátelkyní trošku si povyrazit a měly jsme v plánu zůstat až do zavíračky. Jak to tak ale bývá, když se něco naplánuje, málokdy to opravdu vyjde a tak se to stalo i tentokrát. Večer nebyl dle našich představ, sice jsme si jeho valnou část dokázaly užít, ale i přesto to nebyl večer našich očekávání. ..

Klíny: Botovo, Kalhoty: NoName, Triko: Vietnamci, Bunda: Bershka, Náušnice: Gate, Psáňo: Terranova








Co říkáte vy na styl triček s názvy alkoholu? =) 
Líbí se vám, máte nějaké?

Za každou reakci vám budu vděčná =)

kkiss =*

17 komentářů:

  1. o tričko sa mi veľmi páči :))) už dlho chcem také s nápisom Jacka Daniela,ale čierne:)) svedčí ti to ako vždy beruš :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí zase ty botky, brala bych je hned! Jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. triko je supr:D mně osobně se nelíbí ta barva, ale to je jen osobní názor:D jinak botky jsou fakt boží, já mám hodně podobný černý akorát ne celoplatformový:) a jsou dost pohodlný a vydržím v nich běhat celý den:D jinak jestli nemáš odvahu s nima vyjít ven, choď v nich třeba je po baráku, nebo se projdi po ulici:D já to dělala taky:DD je to divný, ale zjistíš jestli spadneš nebo ne:DD
    celkově je outfit hezký a čelenka to prostě jen celé hezky dotváří :)

    anotherdannieslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tehle outfit je super :) Jacka spíš ráda piju, ale proč ho nemít na triku, že? :) a boty jsou krásné, nedávala bych je pryč...

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi to všechno, jen ta kabelka je taková bez formy, bez tvaru. Prostě se mi nelíbí, kdyby jsi k tomu měla nějakou jinou, tak by to u mě bylo na 1. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Celek pusobi super:) tricko mam podobne, jen uz je docela stare, takze ho taham uz jen po doma.

    OdpovědětVymazat
  7. Tričko s alkoholem zatím nemám..ta kabeka je nádherná..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší Ti to :)
    Tričko od Jacka Danielse mám originální černé,jelikož teď pracuju jako barmanka :)
    Vendul

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc se mi líbí ty boty... jsou luxusní! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  10. Chcem ta za zenu ! :D Nadherna si ^^ Tricko sa mi tiez velmi paci, le niektory ho vedia tak otrasne skombunovat ze dovidenia ...a topanocky ? pekne si ich nechaj :D :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ja neónové farby moc nemusím, viac by sa mi to tričko páčilo keby je biele, ale každému sa páči niečo iné :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Andy to je nádhera!! Mě se líbíš komplet! Bez chybičky!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší!:) Jsi vážně krásná! Ty botky jsou dokonalé a moc se mi líbí tvůj účes:)

    OdpovědětVymazat
  14. To tričko je super, trošku extravagantní (alespoň pro mě) ale hezké. :-) Stejně tak botky. A tvoje vlasy jsou jako z reklamy! :*

    http://www.diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. To je nádherná nádhera (nešlo to popsat jinak) :D.. Copánek je super a nádherný vlasy! :) Všechno ladí, a ty boty? Néééé, nezbavuj se jich- jsou naprosto boží! :)

    Budu ráda, když navštívíš můj nový blog :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*