pátek 26. dubna 2013

Má 1.výhra v GIVEAWAY

Zdravím vás všechny ještě jednou =)

Přicházím s krátkým postem..
Nemohu se nepochlubit svou první výhrou v Giveawy u kočky s přezdívkou StylishFox =)

Hrálo se o náušničky Bijoux Spleen - já a náušnice, to bylo něco pro mě a tak jsem neváhala zapojit se.
To se mi vyplatilo a já opravdu vyhrála tyto rudé krásky!!! =*

Jsem šťastná jako blecha a už se nemohu dočkat, až vám je ukážu s nějakým outfitem.


Ráda bych vás ještě upozornila na zítřejší článek nové rubriky, kterou jsem se rozhodla založit a to "Být Fit".
Pokud budete mít zájem, budu jedině ráda, až mi zítra dáte pod první startovní článek vědět jak se vám líbí =)

Přeji nádherný sluníčkový den a já letím vstříc krásnému dnu !! =)

Vaše kkiss

6 komentářů:

  1. Andrejka, tak tieto náušničky ti zááávidim! sú krásne! gratulujem ti :))) a na novú rubriku sa veľmi teším a neviem dočkať :))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají úžasně!! Těším se, až tu uvidím článek hned o druhé vyhrané giveaway jen co ti dorazí balíček ;)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadají opravdu luxusně :) těším se na outfit :))

    OdpovědětVymazat
  4. Super, ty náušničky jsou krásné!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*