středa 24. dubna 2013

Lososové jaro se stříbrným třpytem

Nádherný všem vám všem, kteří si přečtete tyto řádky =)

Konečně můžeme mluvit o tom, že jaro dorazilo. Mám z počasí nesmírnou radost a s každou chvilkou strávenou ve společnosti slunce jsem nabitá energií, cítím se o mnoho lépe a zkrátka nasávám do sebe každou slunečnou chvilku.

Počasí se odráží jak na mém psychickém rozpoložení, tak také na tom outfitovém. Srším barvami a dobrou náladu, se kterou mám chuť udělat si pořádně barevné jaro po smutné šedivo-černé zimě =)

Dnes tu máme outfit, kterému dominuje lososová barva a stříbrné doplňky. Mimoto si zde můžete všimnout i zlatých detailů... Volila jsem je záměrně, abych poukázala na možnost kombinace zlaté a stříbrné. Myslím si, že když na to jde člověk opatrně, nešlápne ani v této kombinaci vedle. Zlaté detaily mám na psaníčku, na čelence a dále také náušničky hází jemně broskvový až zlatavý odstín, takže vše má v tomto outfitu svůj důvod a místo =)

Nožky mi zdobí mé stříbrné nebezpečí v podobě stříbrných mokasín, které se v paprscích slunce neuvěřitelně blyští a lesknou jako nějaký poklad =D Je to celkem sranda, protože mám pocit, že všude tam, kde se s nimi za svitu slunce objevím, přitahují právě ony pozornost a neujdou téměř žádnému zvídavému oku =)

Boty: Boohoo, Kalhoty: HM, Triko: HM, Bunda: Boohoo, Čelenka: Camaieu, Náušnice: ?, Psáňo: Asos, Brýle: Ray Ban






Jak se vám zamlouvá lososový ležérní styl? =))

kkiss 



13 komentářů:

  1. Lososovou mám fakt ráda, protože i nám blondýnám sluší :) Jako tobě!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tvoje vlasy, to je prostě koruna hlavy. Všechno na tobě vypadá dobře. :*

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda lososovou a v poslední době taky trochu výraznější korálovou :) a tobě to opět mooooc slušííí :) ta bundička je uplně božská :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. ta barvička je úžasná a moc ti sluší, taky na jaře upřednostňuji barvičky, ale to snad každý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak Ty to jen děláš, že Ti sluší prostě úpně všechno? <3 :*

    OdpovědětVymazat
  6. :) velmi pekný a hlavne velmi dievčenský štýl, tie pastelové farby :) krasne
    pridte sa pozrieť aj na moj blog http://majiii-em.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné. Nejvíc se mi líbí kalhoty a psaníčko. A všechno dohromady hezky ladí. :-)

    http://www.diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Super vlasy!! :) ..Jakou barvu používáš,?

    OdpovědětVymazat
  9. Andrejko ty jsi prostě krásná baba :))

    OdpovědětVymazat
  10. tak takto chodím oblečená najradšej

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné psaníčko ♥

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*