neděle 28. dubna 2013

Šátky - skvělý doplněk a má nedílná součást outfitu

Příjemný nedělní den všem =*

Než se vrhneme opět na "outfitový maraton", ráda bych vám představila pár svých kousků v podobě šátků.
Miluji doplňky a šátky patří nepochybně mezi ty nejoblíbenější. Mám jich snad několik desítek různých barev, délek a střihů.

Popadla jsem "hrstku" z nich a rozhodla se vám je nafotit =) Již kdysi dávno jsem tyto články u vás hltala a tak jsem se rozhodla pro vlastní také s šátky. Doufám proto, že se rádi podíváte a nemířila jsem vedle ;)

První z šátků patří mezi ty nejnovější. Pořizovala jsem si ho na konci zimy - přelomu jara v německém H&M. Zaujal mě svou velikostí a střihem (velký čtverec -  ty se mi uvazují nejlépe). Je strašně jemný na dotek a velice se mi líbí jeho barevné provedení.



Po černém šátku jsem prahla a snila o něm strašně dlouho. Nechtěla jsem celočerný, ale zároveň ani s nějakým potiskem - většinou jsem narážela na lebky a kříže a to se mi nezamlouvalo. Díky své bruneťátské přátelkyni jsem ale našla onen vysněný... C&A




Odstín mint... To je barva, která se stala mou srdcovkou a dlouho jí bude.
Tento šátek jsem zahlédla za výlohou Monagy. Šla jsem se na něho podívat dovnitř, ale moc se mi nezamlouvala jeho cena - stál něco kolem 400,-. Z krámu jsem odešla a když už jsem byla na parkovišti u auta a chystala se odjet, docvaklo mi, že bez něj zkrátka nemohu být a vrátila se. Měl tam ještě lososového indentického kamaráda, ale už i takhle má peněženka zaplakala.. Útraty ale nelituji.




Dalším je můj celkem starý, ale stále milovaný neonový šátek za pár kaček od místních vietnamců. Dá se krásně namuchlat, nebo jen obtočit, je zkrátka všestranný!



Zimním úlovkem se stal také barevný šátek čtvercového střihu s gepardím vzorem, který na mě čekal v dětském oddělení německého H&M.



Dalším z nejčerstvějších přistěhovalců mé skříně je tento nude šátek s neonově růžovým frčícím symbolem - knírkem. Pořízen byl ve slevě v Colloseu.




Za pár kaček pořízený a skvěle doplňující mou nemalou sbírku šátků s gepardím potiskem doplňuje právě tento - tuším, že opět od našich šikmookých prodejců ;)



Posledním šátkem, který vám dnes představím je další "gepard". Tentokrát se jedná o drobný vzor s šedivým podkladem protkávaným drobnými stříbrnými nitkami, které pěkně na sluníčku odráží světlo.
Mám ho už strašně dlouhou dobu a už si ani pořádně nepamatuji, kde byl pořízen. Možná H&M.




Z šátkového článku to máme pro dnešní den vše =)

Ukázala jsem vám opravdu jen hrstku a tak mi prosím dejte dolů vědět, měli byste-li zájem o pokračování ? 

Krásnou neděli,

 kkiss

11 komentářů:

  1. vsetkysu uplne krasne :) chcela by som ich vsetky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky, ta první fotka je super. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten první, mintový s perličkama a hnědý gepardí = nej kousky :*

    OdpovědětVymazat
  4. ten leopardí hnědý ti fakt sluší :))

    OdpovědětVymazat
  5. Satky su veru skvelym doplnkom. Tie tvoje su krasne. Hlavne ten cierno-cerveny gepardi, a vsetky gepardie.

    OdpovědětVymazat
  6. Toľko šatiek:) a to je len časť? Najviac sa mi páči prvý. Zaujímalo by ma kde tie šatky skladuješ.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  7. Ne jen skvělé doplňky co oživí, ale i praktické!
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny jsou skvělé, ani nedokážu říct, který se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne sú, u mňa víťazí tá neonka. Asi preto, že je teraz jar (alebo už leto? :D )

    OdpovědětVymazat
  10. taký neonovy mam i ja :)
    inak pozývam ťa na moju GA kde možeš vyhrať baleu i essence...
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*