pondělí 8. dubna 2013

Silver Bling and Pastels

V minulém životě jsem asi byla straka..

Pokud nějaký minulý život existoval.
Nemohu si pomoci, ale to, co se třpytí, v tom se vyžívám!

Stříbrná i zlatá jsou mi velmi blízké. Dříve tomu tak nebylo. Prosazovala jsem a nosila spíše stříbrnou, postupem času si mě ale získala i zlatá.

Přesto tu dnes mám koláž z věcí stříbrných. Ale nejenom těch... Pastelky totiž nesmí chybět.


Jsem omámená.. Všechno se tak třpytí. Od mokasínek s ostny přes blyštivé platformy až po stylové stříbrné bundy. 

Pastelky mám moc ráda a na mint ujíždím. To je myslím si zde docela dobře znatelné. Mimoto mě zaujala krásně udělané "krajkované" neonově růžové psaníčko velkého rozměru. Neméně nadšená jsem byla, když jsem objevila zebří klínové krásky. Zvířecí vzor je také to mé pravé ořechové.

Dělání koláží mě od té poslední/první celkem chytlo a tak asi budu dělat tyto články častěji. Líbí se i vám?

Všechny věci značka Boohoo.
Co vy a stříbrná?

kkiss

13 komentářů:

  1. Mě skrz jedny webové stránky vyšlo, že jsem v minulém životě byla herečka, která žila v Rusku a zemřela v 33 letech :D Prý by to ke mě sedělo protože když se snažím zalhat, ani se nečervenám :D Ne, že bych toho zneužívala ale divadlo ve škole mě bavilo :) Věci jsou úžasné brala bych hlavně ty botečky a kabelky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, tak to je zajímavé =) Věřím, že bys byla dobrá herečka =) Strašně mě herectví baví =))
      No já jsem zaláskovaná taky a ... brzy se dozvíš, které lásce jsem propadla a neodolala =D =*

      Vymazat
  2. Super věci - inspirace :))... já zatím mám všechny doplňky jen barevné nebo stříbrné, ale je fakt, že poslední dobou se po té zlaté začínám hodně dívat :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. ty barvy jsou nádherené :) dost věcí se mi líbí :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Natali, také jsem z mnohých naprosto unesená =)

      Vymazat
  4. S tou stříbrnou a zlatou jsme na tom stejně :) Teď miluju obojí, dříve spíš jen stříbrnou :D
    Hezké koláže, líbí se mi třpytivé mokasínky a ty úžasné šaty!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom ale úplně stejně =D Děkuji moc, vynasnažila jsem se je udělat líbivě =) Ano, ty mokasíny a šaty, ACH!!

      Vymazat
  5. Taky miluju všechno co se třpytí:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsme byly asi obě straky. :D Já taky miluju všechno blýštivé a ty mokasínky jsou super. No a o mintové barvě radši ani nemluvím. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D Haha, to ráda slyším. Je to prostě mor!! =)

      Vymazat
  7. Ocvokované bačkůrky jsou nejkrásnější.)

    OdpovědětVymazat
  8. V tomto sme rovnake ! ja tiez milujem vsetko co sa leskne, ligoce ... tiez najskor vsetko strieborne ale teraz ma laka aj zlata !! Robim si zalusko na zlate ligotave tenisky aaach ako taka ciganocka :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*